全灣市民同聲一哭,多X謝晒

6/19/2016 生活 , 體育
大熱倒灶,勇士官方 Facebook page 仍然呼籲球迷支持 Dub Nation,毫無悔意。(Source: GSW Facebook)
(後記:多謝讀者指正,Dub Nation 指的是 Warriors 的 Fans。美國隊伍的 Fans 常以 Nation 自稱。Facebook page 的 cover 意思是向 Fans 致謝。雖然 Warriors 至今仍無打算道歉,但我的確怪錯了這幅 cover。我柒咗,對唔住。)
NBA 季後賽塵埃落定,金州勇士衛冕失敗,輸給克里夫蘭騎士。全灣市民同聲一哭,聽日返工,肯肯定又會講足成日。

一向無跟 NBA,不知邊個打邊個,亦無跟常規賽,只知道金州勇士打破常規賽贏出場數紀錄,只負 9 場。咁勁應該季後賽打遍天下無敵手,想不到竟然差點被雷霆 K.O,西岸決賽止步。對賽之前我連西雅圖超音速搬埋主場去奧克拉荷馬城,改埋名都未知。The rest is history,堂堂三比一都可以被反勝三比四,輸了那幾場確實技不如人。不敢講波,但觀乎Cavaliers 動輒屈機連入八分十分十幾分,唔識睇都知 Warriors 有 bug。

勝利球迷最難接受的,不是支持的球隊落敗,而係自己花了時間。係,我只想到我自己,不要同我講甚麼贏輸都應該支持乜乜物物。

形勢大好之下反輸,領隊主帥不想切腹以謝天華的話,照理起碼應該道個歉。不過賽後記者會,Steve Kerr,Draymond Green 同 Steph Curry 無人道歉,sorry 都無句,最多只係 Green 一句「可能係我錯囉」咁大把。官方 Facebook page 更將 cover 換成 Thank You, Dub Nation! (按:Warriors 是 W 字頭,Dub 是 double-U W 的簡稱。)豈有此理,跟了季後賽一場空,常規賽贏夠 73 場有春用。睇到聽到火遮眼,Cavaliers 都未多謝 Warriors,你叫班 Fans 多謝?個個心碎,多X謝晒。

與此同時,不禁思疑,球隊不為輸波羞恥,是否美國文化一部分。有接受失敗的風度,樂於承認對手優勝,自己技不如人,但又不以為恥,更不認為有欠球迷,彷彿每個廣告都有行細字「球隊成績可勝可負,球迷投入心力之前請自行衡量風險」。難怪當年《菊與刀》在美國引來巨大震撼,美國文化原來係日本的「恥感文化」的相反極端。70 年前的日本人「恥感文化論」也許過時,但美國人的「無恥感文化」,就令我在今日 2016 年 6 月 19 日條氣好唔順!

發泄完畢,人總需要勇敢生存,聽日準時返工。